Wycieczkowe wojaże

Poszukiwałam ostatnio w Internecie informacji na temat wycieczki na Bliski Wschód, na którą bardzo chciałam pojechać z moją ulubioną przyjaciółką Natalią. Internet okazał się dla nas świetnym narzędzie do poszukiwania ofert wyjazdów jakie można zakupić poprzez biuro podróży, zwłaszcza, że wcześniej, wertując tradycyjne foldery, nie miałyśmy szczególnie dobrego wyboru.

Oglądałyśmy katalogi, ale ceny jakie się tam znajdowały nie były szczególnie w zasięgu naszej kieszeni. Szukałyśmy wycieczki taniej, ale jednocześnie przyzwoitej, obfitującej w atrakcje, no i oczywiście hotel musiał być w dobrym standardzie. Baza ofert, jaka znajdowała się w folderach nie była zbyt obszerna dlatego zwróciłyśmy się do internetu, przeglądając popularne wyszukiwarki ofert turystycznych Wyniki jakie uzyskałyśmy, przerosły nasze najśmielsze oczekiwania. Wszystkie firmy, także największe znane nam biuro podróży, oferowały bardzo ciekawe wycieczki, także w interesujący nas najbardziej rejon Azji Matcha (http://matchaportal.pl/artykuly/historia-herbaty-matcha/), a co istotne, wszystkie oferty można było porównać poprzez zestawienie, które sobie urządziłyśmy, zapisując je w formie osobnego pliku.

Oferta którą znaleźliśmy była zresztą bardzo obszerna i obejmowała mnóstwo pozycji, więc spędziłyśmy kilka godzin dobierając najfajniejsze według nas wycieczki i sporządzając ich zestawienie. Później jeszcze krótka dyskusja i zdecydowałyśmy się wybrać ofertę jaką prezentowało renomowane biuro Triada. Nie chciałyśmy wybierać żadnego z mniejszych organizatorów wycieczek, dlatego że nie wiadomo, jak taka wycieczka mogłaby wyglądać. Prawdę mówiąc, trochę się obawiałyśmy, że organizator zagranicznych wycieczek który będzie mało znany i nie mający takiej renomy jak upatrzone przez nas wycieczki, nie będzie w stanie zapewnić nam odpowiedniego poziomu wycieczki, a co gorsza, mógłby całkowicie zepsuć nam wakacje, zostawiając na przykład nas w obskurnym hotelu bez klimatyzacji i basenu. Raz jeszcze zerknęłyśmy w możliwości jakie prezentowała nam ta strona i przekonując się ostatecznie do podjętej decyzji, wysłałyśmy jeszcze e-mail z pytaniami na adres jaki udostępniło wybrane przez nas wakacje, a po otrzymaniu satysfakcjonujących nas odpowiedzi, zamówiłyśmy wycieczkę.

niedziela, 13 kwietnia 2014, ada887

• Monciak i Sopot

Pewien magazyn zrobił kiedyś ranking najlepszych miast w Polsce. Brano pod uwagę takie kryteria jak zarobki mieszkańców, wykształcenie, ośrodki kulturalne na je

• Travelowanie czyli podróżowanie

Optymalne spędzanie wolnego czasu dla każdego oznacza coś innego. Niektórzy lubią chodzić po górach, inni leżeć plackiem na słońcu, jeszcze inni biorą się za re

• Podróże niekoniecznie zagraniczne

Na bardzo wielu blogach turystycznych, zdarzało mi się już czytać praktyczne wskazówki, dotyczące tego gdzie i jak najlepiej oraz najtaniej szukać noclegów, zwł